• 3. Визначити значення змінної x, що виводиться на екран, після виконання наступного фрагменту коду: int a, x; a = 1; x = 0; switch( a ) { case 1: x = 1; case 2: x = 2; case 3: x = 3; default: x = 4; } printf("x=%d", x); обязательно написать обьяснения

Ответы 1

  • Ответ:

    Объяснение:

    Після виконання фрагмента коду значення змінної x, що відображається на екрані, буде 3.

    Фрагмент коду починається з оголошення та ініціалізації змінних a і x до 1 і 0 відповідно.

    Оператор switch перевіряє значення змінної a і виконує блок коду, що відповідає першому випадку, де значення a відповідає мітці case. У цьому випадку значення a дорівнює 1, тому код виконує блок коду в мітці case 1.

    Усередині мітки case 1 код встановлює значення x рівним 1. Однак код не містить оператора break, тому він продовжує виконувати наступні випадки, навіть якщо їхня умова не виконується.

    Таким чином, код також виконує блок коду в мітці case 2, який встановлює значення x рівним 2.

    Потім код виконує блок коду в мітці case 3, який встановлює значення x рівним 3.

    Нарешті, код виконує блок коду в мітці за замовчуванням, яка встановлює значення x рівним 4. Однак це значення не використовується, оскільки код уже встановив значення x рівним 3 у попередньому випадку.

    Потім код виводить на екран значення x за допомогою функції printf. Оскільки значення x дорівнює 3, на екрані буде відображено "x=3".

    • Автор:

      daviddzet
    • 2 года назад
    • 0
  • Добавить свой ответ

Еще вопросы

Войти через Google

или

Забыли пароль?

У меня нет аккаунта, я хочу Зарегистрироваться

How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years