Предмет:
ИнформатикаАвтор:
jonathonparsonsВідповідь:
Пояснення:
Для початку гри потрібно визначитися з характеристиками головного героя:class Hero:
def __init__(self, name, health, strength, defense, experience):
self.name = name
self.health = health
self.strength = strength
self.defense = defense
self.experience = experience
hero = Hero("Рицар Ім'я", 100, 10, 5, 0)
У нашій грі герой має 4 характеристики:
Здоров'я - health (від 0 до 100)
Сила атаки - strength (від 0 до 10)
Захист - defense (від 0 до 10)
Досвід - experience (від 0 до 100)
Тепер давайте розробимо функцію для випадкових зустрічей з розбійниками:import random
class Bandit:
def __init__(self, name, health, strength, defense, experience):
self.name = name
self.health = health
self.strength = strength
self.defense = defense
self.experience = experience
def fight(hero, bandit):
print(f"На дорозі ви зустрічаєте {bandit.name}!")
while hero.health > 0 and bandit.health > 0:
hero_damage = random.randint(1, hero.strength) - bandit.defense
if hero_damage < 0:
hero_damage = 0
bandit.health -= hero_damage
print(f"Ви атакуєте {bandit.name} і наносите {hero_damage} одиниць урону.")
if bandit.health <= 0:
break
bandit_damage = random.randint(1, bandit.strength) - hero.defense
if bandit_damage < 0:
bandit_damage = 0
hero.health -= bandit_damage
print(f"{bandit.name} атакує вас і наносить {bandit_damage} одиниць урону.")
if hero.health <= 0:
print("Ви програли! Ваш герой загинув...")
exit()
else:
hero.experience += bandit.experience
print(f"Ви перемогли {bandit.name} і отримали {bandit.experience} одиниць досвіду!")
print(f"Здоров'я: {hero.health}; Сила атаки: {hero.strength}; Захист: {hero.defense}; Досвід: {hero.experience}")
Автор:
kyra4itxДобавить свой ответ
Предмет:
МатематикаАвтор:
chubsОтветов:
Смотреть