Предмет:
ИнформатикаАвтор:
bobbyОтвет:
Объяснение:
1. Створити новий проєкт в Scratch 2.
2. Додати виконавця (sprite), встановити його початкове положення в лівому краю Сцени.
3. Відкрити блок "Сенсори" та додати блок "клавіша..., натиснуто".
4. Додати користувацький блок з назвою "sound_effect", що буде відтворювати звук, коли від'ємна абсциса положення виконавця.
5. Створити новий блок "change_costume", що буде змінювати костюм виконавця, коли його положення стає додатнім.
6. Створити новий блок "show_message", що буде виводити повідомлення, коли виконавець досягає правого краю Сцени.
7. Перетягнути блоки "якщо..., тоді" та "рухатись..., кроків" з категорії "Події" та "Рух" в робочу область.
8. За допомогою зеленої стрілки під'єднати блок "клавіша..., натиснуто" до блоку "якщо..., тоді".
9. Перетягнути блок з користувацькою функцією "sound_effect" в блок "якщо..., тоді".
10. За допомогою зелених стрілок під'єднати блок "змінити костюм" та "показати повідомлення" до блоку "якщо..., тоді".
11. У блока "рухатись..., кроків" в поле "кроків" ввести значення "10".
12. У блок "рухатись..., кроків" установити напрямок руху вправо.
13. Перетягнути блок "рухатись..., кроків" під блок "якщо..., тоді".14. Перевірити
Автор:
loveyquppДобавить свой ответ
Предмет:
Українська моваАвтор:
branchОтветов:
Смотреть