• СРОЧНО ІНФОРМАТИКА 7 КЛАСС PHYTON ДАЮ 55 БАЛА Складіть та реалізувати програму у якій виконавець «Черепаха» малюєпершу літеру вашого ім’я.Підключіть у программу модуль turtle, також можна за бажаннямпідключити , як у попередній програмі модуль randomВикористовуємо команди черепашачої графіки!

Ответы 1

  • Ответ:

    import turtle

    # Встановлюємо вікно для малювання

    window = turtle.Screen()

    window.title("Малюємо першу літеру імені")

    # Створюємо об'єкт черепахи

    t = turtle.Turtle()

    t.speed(2)  # Швидкість малювання

    # Малюємо літеру "В"

    t.penup()

    t.goto(-50, 0)

    t.pendown()

    t.left(90)

    t.forward(100)

    t.right(90)

    t.circle(50, 180)

    t.left(180)

    t.circle(50, 180)

    # Зупиняємо вікно, щоб програма не завершувалась відразу

    window.mainloop()

    Ось програма, яка малює першу літеру мого імені (букву "В") за допомогою модуля turtle:

    python

    Copy code

    import turtle

    # Встановлюємо вікно для малювання

    window = turtle.Screen()

    window.title("Малюємо першу літеру імені")

    # Створюємо об'єкт черепахи

    t = turtle.Turtle()

    t.speed(2)  # Швидкість малювання

    # Малюємо літеру "В"

    t.penup()

    t.goto(-50, 0)

    t.pendown()

    t.left(90)

    t.forward(100)

    t.right(90)

    t.circle(50, 180)

    t.left(180)

    t.circle(50, 180)

    # Зупиняємо вікно, щоб програма не завершувалась відразу

    window.mainloop()

    У цьому прикладі ми використали модуль turtle для малювання літери "В". Ви можете змінити координати та розмір, щоб налаштувати малюнок літери за вашим ім'ям.

    • Автор:

      smudgev3q9
    • 11 месяцев назад
    • 4
  • Добавить свой ответ

Еще вопросы

Войти через Google

или

Забыли пароль?

У меня нет аккаунта, я хочу Зарегистрироваться

How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years