• 1. Відкрийте середовище розробки та виконання проектів. 2. Складіть математичну модель і проект для обчислення значення виразу (а + 4*с) / (2*с + а). Збережіть складений проект у вашій папці у файлі з іменем практична 7.1. 3. Стефанія купила 3 порції морозива і 2 пляшки газованої води, а Михайло – 2 порції того самого морозива і 3 пляшки тієї самої газованої води. Складіть математичну модель і проект для визначення, хто з дітей витратив більше грошей або, можливо, вони витратили однакову суму грошей. Збережіть складений проект у вашій папці у файлі з іменем практична 7.2. 4. Складіть проект переміщення виконавця від лівого краю полотна до правого за натискання клавіші стрілка праворуч. У процесі переміщення, якщо абсциса його положення від’ємна, він зафарбований у червоний колір, якщо абсциса його положення стає додатною, він перефарбовується в синій колір. Збережіть складений проект у вашій папці у файлі з іменем практична 7.3. 5. Закрийте середовище розробки та виконання проектів. помогите пж даю 100 б. Скиньте файлом

Ответы 1

  • 2. # Зчитуємо значення a та c

    a = float(input("Введіть значення a: "))

    c = float(input("Введіть значення c: "))

    # Обчислюємо вираз

    result = (a + 4 * c) / (2 * c + a)

    # Виводимо результат

    print("Результат обчислення виразу:", result)

    3. # Зчитуємо ціни

    price_ice_cream = float(input("Введіть ціну морозива: "))

    price_soda = float(input("Введіть ціну газованої води: "))

    # Розраховуємо витрати

    cost_stefania = 3 * price_ice_cream + 2 * price_soda

    cost_mikhailo = 2 * price_ice_cream + 3 * price_soda

    # Порівнюємо витрати

    if cost_stefania > cost_mikhailo:

       print("Стефанія витратила більше грошей.")

    elif cost_stefania < cost_mikhailo:

       print("Михайло витратив більше грошей.")

    else:

       print("Стефанія і Михайло витратили однакову суму грошей.")

    4 import pygame

    import sys

    pygame.init()

    # Ініціалізація екрану

    screen = pygame.display.set_mode((800, 600))

    pygame.display.set_caption("Переміщення виконавця")

    # Початкові координати виконавця

    x_position = 0

    # Головний цикл програми

    while True:

       for event in pygame.event.get():

           if event.type == pygame.QUIT:

               pygame.quit()

               sys.exit()

       # Логіка переміщення виконавця

       if x_position < 0:

           color = (255, 0, 0)  # Червоний колір для від'ємних координат

       else:

           color = (0, 0, 255)  # Синій колір для додатних координат

       # Заповнення екрану

       screen.fill((255, 255, 255))

       pygame.draw.circle(screen, color, (400 + int(x_position), 300), 30)

       # Відображення змін

       pygame.display.flip()

       # Задаємо швидкість руху виконавця

       speed = 5

       x_position += speed

       # Затримка

       pygame.time.delay(50)

  • Добавить свой ответ

Войти через Google

или

Забыли пароль?

У меня нет аккаунта, я хочу Зарегистрироваться

How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years