• Написати міні-твір «За що ми повинні бути вдячними матерям?» використовуючи мотиви з творів Тараса Шевченка ("Катерина" або "Наймичка"). 10-12 речень​

Ответы 1

  • Ответ:

    Основним джерелом Шевченкового профетизму була Біблія.

    У поетичному прозріванні суспільних катаклізмів, майбутнього

    суспільства гуманізму, правди й волі він спирався насамперед на

    книги старозавітних пророків, Псалтир і Євангелію. Не раз поставав

    в іпостасі гнівного старозавітного пророка ("Чигрине, Чигрине",

    "Кавказ", "І мертвим, і живим", "Холодний Яр", "Давидові псалми",

    "Як умру, то поховайте"), зображав біблійних пророків ("Царі",

    "Пророк", "Саул"). Під впливом читання на засланні Святого Письма

    у його позасланчій поезії посилюються пророчі інтонації,

    з'являються вірші, прямо побудовані на главах із книг пророків:

    "Подражаніє 11 псалму", "Ісаія. Глава 35 (Подражаніє)", "Подражаніє

    Ієзекіїлю. Глава 19", "Осія. Глава XIV. Подражаніє". Названі

    "наслідування" створені упродовж одного року (1859), а наступного

    року пророчі, переважно міленарні, візії виявнюються у нових

    поезіях, які, хоча й не є біблійними переспівами, усе-таки зберігають

    зв'язок із біблійними образами та мотивами: "Молитва", "Світе

    ясний! Світе тихий!", "І Архімед, і Галілей", "Хоча лежачого й не

    б'ють", "І тут, і всюди – скрізь погано", "О люди! люди небораки!",

    "Бували войни й військовії свари". На означення пророка Шевченко

    вживав синонімічні слова: пророк, провозвіститель, прозорливець.

    У поетичному профетизмі Шевченко йшов і від фольклорних

    уявлень, притім фольклорна інтертекстуальність виявлялася у його

    поетичній футурології до арешту та в перших роках заслання

    (відгомони середньовічного міфу про сплячих до пори до часу

    окремих героїв або війська у віршах "Чигрине, Чигрине" і "Буває, в

    неволі іноді згадаю"). Від народних вірувань походить і мотив

    віщування у Шевченковій поезії.

    Одним з істотних джерел топіки пророцтва (віщування) в

    новоєвропейських літературах була антична міфологія та постале

    на її основі античне красне письменство. Проте Шевченко в

    розбудові свого поетичного профетизму оминув античний досвід –

    певно, тому, що не мав схильності до язичницької віри в

    невідворотні події, що конче мають статися в житті окремих людей

    та людських спільнот і відкриваються ясновидцям, зокрема через

    виконання магічних дій.

    Образ автора-поета як національного пророка й апостола. У

    Біблії (переважно Старому Завіті) під пророком розуміють, по-перше,

    провидців, які провіщають майбутнє, а по-друге – проповідників, які

    сповіщають людям слова повчання, напучення і втіхи, за навіянням

    Святого Духа. Часто старозавітний пророк – це також скорботний

    співець, який оплакує нещастя співвітчизників, пристрасний і грізний

    викривач беззаконня, неправедної поведінки людей, їхніх гріхів, а

    звідси і провісник небесної кари за них.

    Объяснение:

  • Добавить свой ответ

Войти через Google

или

Забыли пароль?

У меня нет аккаунта, я хочу Зарегистрироваться

How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years