В Blender існує кілька видів прив'язок, які дозволяють створювати складні анімаційні ефекти та контролювати рух об'єктів у сцені. Ось декілька основних видів прив'язок в Blender:Vertex (вершинна) прив'язка: дозволяє прив'язати об'єкт до конкретної вершини на поверхні іншого об'єкту. Це може бути корисно, наприклад, при моделюванні одягу або інших текстильних матеріалів на тілі персонажа.Edge (реберна) прив'язка: дозволяє прив'язати об'єкт до ребра на поверхні іншого об'єкту. Це корисно, коли потрібно створити деталі, які повинні притримуватися постійної форми.Face (площинна) прив'язка: дозволяє прив'язати об'єкт до поверхні іншого об'єкту. Це може бути корисно, коли потрібно створити об'єкти, які повинні належати до певної форми, наприклад, якщо потрібно створити маску, яка повинна прилягати до обличчя персонажа.Curve (крива) прив'язка: дозволяє прив'язати об'єкт до кривої, що використовується як шлях руху. Це корисно для створення елементів анімації, таких як трасування шляху руху літального апарату або камери.Armature (арматура) прив'язка: дозволяє прив'язати об'єкт до скелета, який контролює рух кісток персонажа. Це необхідно для анімації персонажів, щоб дозволити їм рухатися та деформуватися в залежності від руху скелета.