• У багатьох іграх потрібно підкидати гральний кубик. Створіть програму, яка буде підкидати кубик, а потім виводити на LED-дисплей отримане число. Після струшування пристрою має генеруватися випадкове значення від 0 до 6. Наприклад, якщо випало 2, виводимо двійку на кубику. Язык JavaScript, пж помогите дам 55 баллов

Ответы 1

  • Ответ:

    Ось приклад програми на JavaScript, яка симулює кидок кубика та виводить результат на LED-дисплей:

    // Функція для генерування випадкового числа від 1 до 6

    function rollDice() {

     return Math.floor(Math.random() * 6) + 1;

    }

    // Функція для виведення результату на LED-дисплей (в цьому випадку просто в консоль)

    function displayResult(result) {

     console.log(`Кубик випав на ${result}`);

    }

    // Функція для симуляції кидка кубика та виведення результату

    function simulateDiceRoll() {

     // Симулюємо кидок кубика

     const result = rollDice();

     // Виводимо результат на LED-дисплей

     displayResult(result);

    }

    // Викликаємо функцію для симуляції кидка кубика

    simulateDiceRoll();

    Объяснение:

    Цей код генерує випадкове число від 1 до 6 та виводить його в консоль. Ви можете модифікувати функцію displayResult для відображення результату на реальному LED-дисплеї, якщо ви використовуєте фізичний пристрій для цього.

  • Добавить свой ответ

Еще вопросы

Войти через Google

или

Забыли пароль?

У меня нет аккаунта, я хочу Зарегистрироваться

How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years