1. У Blender вибір одиниць вимірювання здійснюється у верхній частині вікна властивостей (Properties). Клацніть на значок шестерні, щоб відкрити властивості, а потім виберіть розділ "Scene". Там ви знайдете розділ "Units", де можна змінити одиниці вимірювання, наприклад, на метри чи міліметри.2. Під час створення моделі для 3D-друку слід дотримуватися кількох правил: - **Розташування моделі:** Розмістіть модель у центрі координат для зручності орієнтації та уникнення проблем з друку. - **Масштабування:** Переконайтеся, що масштаб моделі вірний. Якщо ви працюєте у метрах у Blender, переконайтеся, що модель має приблизно реальні розміри. - **Замкнуті об'єкти:** Модель повинна бути замкненою, тобто всі поверхні мають бути з'єднані і не мати отворів. - **Товщина стінок:** Визначте товщину стінок та елементів моделі, оскільки це важливо для якості друку. Враховуйте технічні характеристики вашого 3D-принтера. - **Оптимізація геометрії:** Застосовуйте оптимізацію геометрії, уникайте зайвої деталізації, особливо якщо вона не впливає на якість друку.Ці правила допоможуть забезпечити успішний та точний 3D-друк вашої моделі.