• LEGO MINDSTORMS Education EV3. Необхідно написати екзаменаційну програму човниковий біг, для чого використати карту Utility Tables - Color Sensor Table з точки В. Використати цикл в циклі. (робот повинен доїхати спочатку до другої лінії (розпізнавши лінії за допомогою датчика кольору), потім повернутися до першої або до синього кольору, далі повинен доїхати до третьої і повернутися, назад, до четвертої і назад; і, накінець, до п'ятої і назад) Срочно, даю 100 балов!!!

Ответы 1

  • Ответ:

    Для написання програми човникового бігу з використанням LEGO MINDSTORMS Education EV3 та карту Utility Tables - Color Sensor Table, можна використовувати мову програмування LEGO Mindstorms EV3, яка базується на графічному інтерфейсі.

    Ось можливий код для вашого завдання:

    1. Початок програми:

    - Ініціалізація робота та датчика кольору.

    - Встановлення швидкості та інших параметрів руху.

    2. Перший цикл для доїзду до ліній та повернення:

    - Рух до другої лінії.

    - Поворот або визначення синього кольору.

    - Повернення до першої лінії або синього кольору.

    3. Аналогічні кроки для третьої, четвертої та п'ятої ліній.

    4. Завершення програми:

    - Зупинка руху робота.

    Це лише загальна структура програми. Рекомендую використовувати програмне забезпечення LEGO MINDSTORMS Education EV3, де можна інтерактивно створювати та відлагоджувати програми в графічному середовищі.

    Зверніть увагу, що точні команди та параметри можуть відрізнятися залежно від версії програмного забезпечення та версії EV3.

  • Добавить свой ответ

Еще вопросы

Войти через Google

или

Забыли пароль?

У меня нет аккаунта, я хочу Зарегистрироваться

How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years