• Вправа 1. Вітальна листівка. Завдання. У середовищі програмування Lazarus роз- робіть проект Вітальна листівка за зразком (мал. 22.5), у якому у відповідні текстові поля на екранній формі користувач вносить ім'я адресата привітання, подію та ім'я автора привітання. 1. Сплануйте проект. Передбачте, які об'єкти будуть використані на екранній формі та які події відбуватимуться з ними. 2. У середовищі програмування Lazarus розробіть проект Вітальна листівка за зразком. 3. Запустіть середовище Lazarus, створіть новий проект. Змініть значення властивостей об'єкта Form1, розмістіть на формі об'єкти та надайте значень їх властивостям, щоб після запуску проекту на виконання можна було отримати привітання, наприклад, подане на малюнку 22.6. 4. Створіть процедуру опрацювання події: натиснуто кнопку Сформувати. У вікні редактора коду опишіть змінні, які будуть використовуватись у проекті: person (адресат), event (подія), пік (ім'я автора). Укажіть їх тип - string (рядковий). Проаналізуйте фрагмент програмного коду (мал. 22.7).​

    question img

Ответы 1

  • Ответ:

    Вітальна листівка - це проект, що дозволяє створити інтерактивну вітальну листівку, де користувач може ввести ім'я адресата привітання, подію та ім'я автора привітання. Для цього на екранній формі будуть розміщені текстові поля для введення даних, кнопка "Сформувати" для формування листівки та мітка для відображення результату.#### Об'єкти на екранній формі:1. Текстове поле для введення ім'я адресата привітання.2. Текстове поле для введення події.3. Текстове поле для введення ім'я автора привітання.4. Кнопка "Сформувати" для формування вітальної листівки.5. Мітка для відображення результату.#### Події, що відбуватимуться з об'єктами:1. Натискання кнопки "Сформувати" спричинить опрацювання події і створення вітальної листівки з введеними даними.#### Процедура опрацювання події:У вікні редактора коду буде створена процедура, яка буде опрацьовувати натискання кнопки "Сформувати". У цій процедурі будуть описані змінні типу string для збереження введених користувачем даних: ім'я адресата привітання (person), подія (event), ім'я автора привітання (author).Програмний код буде використовувати ці змінні для формування вітальної листівки, яка буде відображатися на мітці.

    Объяснение:

    надеюсь помогла

    • Автор:

      ravenhuber
    • 10 месяцев назад
    • 3
  • Добавить свой ответ

Еще вопросы

Войти через Google

или

Забыли пароль?

У меня нет аккаунта, я хочу Зарегистрироваться

How much to ban the user?
1 hour 1 day 100 years